niedziela, 1 lipca 2012

Wakacyjnie.

Helloo, ♥
Tak, wiem, wiem długo mnie tu nie było . Mam nadzieję że to się teraz zmieni . :-)
Jak wam mija początek wakacji ? Bo mi ok. Najgorsze było zakończenie roku :c Takie smutne rozstanie z  klasą i wychowawcą ... Nie mogłam się powstrzymać od płaczu ... Zresztą nie tylko ja . Nawet chłopakom pociekły łzy po policzku, no a dziewczyny .. wiadomo fontanna ;D Jedyne co mnie pociesza to to że będziemy mieli spotkania. W czwartek było ognisko pożegnalne a 6 lipca już pierwsze spotkanie :)
Pewnie Wam, tym którzy właśnie opuszczają podstawówkę też jest choć trochę smutno :)
A jak świadectwa , zdaliście ? ;D Mam nadzieję że tak :3
Wczoraj miałam urodziny Oli ♥ Było bardzooo fajnie . ;33 A przed urodzinami byłam na basenie , pluskałam się w ziimnej wodzie ahhh . ^^ Ale oprócz tego to za mocno się opaliłam caaalutkie plecy mnie tak pieką że masakra ... -,- Dzisiaj jadę na szperanie do centrum handlowego z koleżanką . Teraz wyprzedaże więc czemu by nie skorzystać ? ;) O 12:30 jestem z nią umówiona pod moją klatką. Chciałabym wreszcie dostać coś ciekawego i w fajnej cenie . Mam nadzieję że to się spełni . Huhuhu na polsacie lecą Flinstonowie ^^
Dobra spadam się szykować, potem zdam relację z zakupów ;>
Papaa. ;* Któóraaa? ♥

1 komentarz:

  1. Jakie fajne sukienki ! <3 X D Najfajniejsza z Nutellą i Serem : D

    Zapraszam na mojego bloga - http://one-direction-i-normalna-dziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń