poniedziałek, 30 lipca 2012

Come back. !

Czeeeeść ♥
Po 2 tyg. przerwie wróciłaaam ^_^
Wyjazd był naprawdę super ! Wesoło i cało kształtnie to było zarąbiście ♥ Za rok mam nadzieję że wybierzemy się w tym samym gronie... Z tego co słyszałam to tak będzie tyle że za granicę ♥ A u Was co tam ? Opaleniii ? Bo ja tak! :3 Pogoda była git , tydzień taki w kratkę i tydzień upalny ;> A z wody to mogłam nie wychodzić , była cudowna *,* Jutro wybieram się do arkadii . Muszę sobie coś kupić na tych wyprzedażach wyprzedaży ;) Tam to tak sklepów nie było , co prawda znalazłam jeden sklep który był ok . Nazywał się "Yups ! " Kupiłam tam sobie koszulkę i wisiorek no i prezent dla Oli, Koszulki wam teraz nie pokaże bo jest w praniu ;c Ale fajna , jak się wypierze to zrobie zdjęcie rzeczy tam zakupionych. A i jeszcze kupiłam sobie trampki w hurtowni obuwia , różowe w grochy , słodziutkie . A zdjęć porobiłam że szok ale dodam kilka bo tyle to by się z rok wgrywało :P Wróciłam jednak wczoraj a nie w Sobote bo bylo ciepło a więc zostaliśmy żeby nie siedzieć na dworzu jak jest 34 stopni i mamy przy sobie jeziorko :) Wracaliśmy w masakryczną burze i nie wstąpiliśmy na obiad do takiej restauracji bo na tej drodze było zwalone drzewo ... Na szczęście na nikogo nie spadło ...  Ja i tak połowe drogi przespałam bo mam chorobę lokomocyjną ... ;c
No ale cóż . Dni wam nie opisuję bo to by długo zajęło . Powiedziałam tak ogólnie :) A  teraz dodaję zdjątka z tych przee cudownych wakacji ♥ 




 Trampolinka ♥

 Żaaaaabciaaaaaaaa ;D


 Na grzybkach, z grzybkiem ;3

 Po paru razaach WYSZŁO ^_^
 # NO HATE
 Mój kochany braciszek ♥

 Cofnięcie w rozwoju - huhuuhuh ;>



No i tyle , buziaczkiii ;*

6 komentarzy:

  1. Staraj się nie ucinać zdjęć, bo psuje to efekt końcowy.
    Ogólnie fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucinał je mój kochany tatuś ;>
      Dziękuję ;3

      Usuń
  2. Fajny blog,w wolnym czasie zapraszam do mnie:)Obserwujemy?;)http://julunia148.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ja! to Nowa Kaletka *o*
    Jesteście z Olsztyna? Ja również :-)
    I tak jak Ty wybieram się za rok na ten obóz do Grecji ^^
    pozdrawiam!!! Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem z Olsztyna, przyjeżdżam tam prawie co roku na wakacje ;>
      Również pozdrawiam ;*

      Usuń