środa, 4 lipca 2012

Baaaseeen.

Heyy,
przepraszam że wczoraj nie było noty ale nie miałam nawet o czym napisać ponieważ było cholernie nudno ... -,-
Dzisiaj już lepiej ... ^^ A jutro będzie jeszcze lepiej bo jadę na basen ! ;D Strasznie się cieszę , tylko mam nadzieję że woda nie będzie lodowata... Bo usta będą fioletowe ;D  
Ale chyba zdążyła się nagrzać przez te upały ^_^
Zaraz pościągam sobie muzykę na telefon , bo pare jakiś piosenek na pewno się znalazło.
Mam taki fajny pomysł , abyście mi przysyłali pytania na maila ; nasza.moda@wp.pl lub pisali je w komentarzach . Może się uda , mam nadzieję ;3 A w ogóle może macie jakieś prośby na posta czyy coś .. Jak coś to piszcie na tego maila lub w komentach.
Niedługo zamawiam vansy tylko musicie mi doradzić czy :    
Neonowy róż
Neonowa żółć 
Miętowe


Ta neonowa żółć jeszcze mnie tak do końca nie przekonała ale mięta i róż totalnie !
Więcc proszę doradźcie .... ♥ Miętowe? Różowe ?  Żółte?
Jeszcze tak się zastanawiam nad czarnymi ... może je mi doradzicie ? :)
I PAMIĘTAJCIE O PYTANKACH ;3

Pooozdrooo ;*

 
 

9 komentarzy:

  1. Super buty, sama mam te miętowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Vansy ! ;)
    Zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Vansy miętowe. Ah, kocham<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowe lub czarne ;)
    Świetne są *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowe boskie <3
    http://yourstyle-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm nie przepadam za vansami :P buty jak buty jedynie znaczek firmowy mają ;) zwykłe trampole.... Nie rozumiem dlaczego każdy na ich punkcie szaleje? Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są świetne! ; *

    OdpowiedzUsuń