wtorek, 10 lipca 2012

Kolorowe końcówki . ;3

Hei,
powiem wam że wyszło fajnie ... Myślałam że dupa a nie wyjdzie a tu taa daamm... Są kolorowe końcóweczkiii ;* Bardzo się cieszę ponieważ niebieskie robiłam 2 razy i nic a czerwony od razu i mam fajowy efekt ;> Mam na to patent ... troche skomplikowany ale jest ;3 A więc ... Końcóweczki włosów obwijamy bibułą , moczymy  i wkładamy to pasemko obwinięte bibułą i zmoczone wodą do takiej torebeczki śniadaniowej , ja tą siateczke aby nie spadła przypięłam spinką. Chodzimy z tym na głowie ok 15/20 min. zależy jaki macie kolor włosów. Jak ciemny to dłużej , a jak jasny to chwilę. A i co chwilę ściskamy te pasemko aby ten kolor był po zdjęciu intensywniejszy ... Po tych 15/20 min . ściągamy i suszymy włosy . Tak wiem... dosyć skomplikowane ..alee przynajmniej efektowne ♥
Tutaj mój efekt, co prawda na zdjęciu słabo widać, ale w rzeczywistości jest super ;)

Jeejuuu już w sobote na wakejszyyn, niestety boję się że będę musiała zawiesić bloga na 2 tyg. ponieważ to miejsce gdzie jadę jest w lesie , a więc z złapaniem WiFi może być problem, duży problem ;/
Fajnie że dzisiaj nie było takiego upału , nareszcie można było pooddychać ... ;D A tak pro po to gdzie wy jedziecie na wakacje? Mazury ? Morze ? Góry ? Czy może za granicę ? ;P 
A właśnie już zdecydowałam jakie chce vansiki, czarne... Myślałam nad tym długo ale wybieram klasyki ;) 

    Na razie stawiam na klasyki , potem na jakieś ciekawsze kolory. Uznałam że czarny too taki standard a więc do wszystkiego pasuje ;*
 Chyba dobrze zrobiłam... ;3 Myślę że zamówię je dopiero w sierpniu gdy już wrócę z wakacji itp.
Normalnie mam ochotę już się pakować *,* Ale jeszcze par dni ... Oby do piątku ; >
Taka jakaś nudna ta 1 połowa lipca -,- Wiem że 2 będzie lepsza ♥ Huhu .
 Z tych nud zrobiłam kilka zdjęć w webcam toy photo na FB . Daje wam je tu i spadam siemanoooo. ♥




I jak się podobają ?. ;*

2 komentarze:

  1. Fajne końcówki ;) Też mam takie Vansy ;>
    Zapraszam:
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Końcówy *.*
    Ja jadę na kolonię nad morze ;p
    Fajne zdjęcia ;3

    OdpowiedzUsuń