poniedziałek, 9 lipca 2012

Nudy,nudy,nudy,nudy,nuuudyyy...

Siemano, siemano, siemano . ♥
Dobre nudy  nie są złe, nie ? ;p Dzisiaj za fajnie to nie było nudy totalne ... jedyne z czego mam wielką radochę to z tego że w sobote na wakejszyyn ♥ Naareszciee *,*
Marzę o tym ... Wreszcie popływam w jeziorkuu, poopalam się , i porządnie odpocznę ! ;3
Fuck Yeaaa ♥
U was też takie nudyy? ;c W czwartek jadę na zakupy , nie ubrań tylko żywnościowe na wyjazd. Jutro rano sobie wstanę, obejrzę tradycyjnie 90210 i zafarbuję końcówki na czerwono, jak się uda too zaprezentuje efekt c: Niebieskie nie wyszły a zobaczymy czerwone ... ;D Mam nadzieję że wyjdąą ^^ Szczerze mówiąc to takie dzisiaj nudy były że nie mam nawet o czym pisać ... Mam ochotę obejrzeć jakiś film... Zaraz poszukam jakiegoś wartego obejrzenia ;P
Noo i chyba kończę bo o czym tu pisać -,-

A więc... Sajonara Biiczyyyyss ;* ♥

2 komentarze:

  1. Czekamy na efekt farbowania ;d
    Słodkie zdjęcia ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie czekam na efekt farby :)
    sama się zrobiłam z blondu na brąz :)

    OdpowiedzUsuń