środa, 30 maja 2012

Sieeemanooo ;**
Co tam , jak tam? U mnie lajcik . Dzisiaj tylko 4 lekcje miałam ;d huhuuh
Jutro mam 6 noo i dod. angielski ...
Kurczee w piątek mieliśmy z klasą jechać na piknik no ale ma być chłodno i ma lać .. więc nie ma jak ... ;(
Ale za to potem jadę z mamą na zakupy ... chyba wiem co kupię . ;D
Pierwszą rzeczą są szorty z flagą ameryki;

A następną ale too już przez neta, takiii superr sweter
Loose Broken Holes Red Jumpers
♥ Czuję że te dwie rzeczy będą razem wyglądaaałyy boskoo ^^
♥. ♥
Dzisiaj miałam test z historii ale był bardzo prosty , wszystko napisałam . A jutro mam z matmy ... ;( Z matmy to gorsza sprawa ... ;//
Ogółem już od dawna poluję na taki sweter ale nigdzie w sklepach takich nie ma... a więc zamówię go internetowo . :-) Chyba że zobacze w sklepie coś ciekawego ... ;D Mi to szybko się zmienia .. ;DD
Myślę nad zmianą nagłówka , może nawet zaraz się z tym pobawię ... zobaczę jeszcze... :-)
A teraz uciekam , jak zrobię nagłówek i mi wyjdzie to ustawię ;-)
Papapa !  ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz