poniedziałek, 7 maja 2012

Zielona Szkoła - wracam za tydzień ♥

Hejj,
przepraszam że nic dzisiaj nie dodałam ale ten dzień był BARDZO zabiegany ... Wróciłam ze szkoły po 14 , przyszłam do domu i pojechałam do arkadii . W arkadii weszłam co prawda do paru sklepów ale i tak  wróciłam ok. 17 ... Kupiłam sobie beżowe legginsy i słodycze na zieloną szkołę . Wróciłam , zaczęłam to pakować , poszłam się kąpać i w wannie przypomniało mi się że jeszcze ręcznika nie wzięłam .. W ostatniej chwili ... Dobrze że mi się przypomniało! ;D ... Bo inaczej byłaby masakraaa ^^
Jeśli chodzi o słodycze to kupiłam chipsy, chrupki, precelkii, żelki, ciastkaa, M&M's , gumy do żuciaaa ... Troche tego jest :-)  Jejjuu dopiero było 3 tyg. przed zieloną szkołą , i gadałyśmy że już chcemy wyjeżdżać .. a tu proszę , już jutro :-) Cieeeszę się ♥ Tylko nadal się denerwuję czy wszystko wzięłam ... Ale chybaa taak...
Mam jutro na 6:40 zbiórkę pod szkołą , więc spadam . Widzimy się w Poniedziałekkk (14.05) ♥
Całuuskiii ♥

2 komentarze:

  1. a więc miłego wyjazdu ; )


    zapraszam na moje rozdanie ; ) : http://scottismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wyjazdu.!Uwielbiam Zielone szkoły u mnie są dopiero w czerwcu;D
    A gdzie jedziesz?

    OdpowiedzUsuń