wtorek, 22 maja 2012

Sieeemanooooo ^^ ;*
Huhuhu^^ maaam ręęczniiikkk^^ ;D
Udaaałoooo sieee ;3 ;-) Widzę że przez te pare dzionków mojej nieobecności na blogu , pojawiło się kilka nowych czytelników . Wiitamm Waass ♥ Dzisiaj miałam tyyylkoo 5 leekcjii ♥ Jutro mam również 5 , bo nie mam matmyyyy ! hyyhhyyhyh ^^ i giitt. <33
Niee luubiee matmy. ;< Wyy lubicie? Podejrzewam że również nie ;-) Chyba że się mylę, a tak też może być .
Oglądaliście dzisiaj przepis na życie jaa oczyyffkooo żee takk ^^ hhuhuh.
A przy tym robiłam ćwiczenia z historii -,- nuuudaaaaaa. o.O
Chceeeee Piąąteeekk ii Sooboteee ♥
Jeszcze taki upal a my mamy te wstrętne mundurki -,- niewygodne, brzydkie ... A to wszystko przez wcześniejsze szóstoklasistki ... nosiły koszulki do pępków to zrobili te okropne mundurki! -,-
Maasaakraa... jeejciuuu już po 23. Leeecee spaać .
Buuziaaaczkiii ;*
   OMNOMNOOOMMM ♥

4 komentarze:

  1. Też nienawidzę matematyki.!
    U mnie mundurki były , a po roku je wycofali - na całe szczęście;D

    OdpowiedzUsuń
  2. no,nooo to masz farta... u nas są cały czas już ok . 5 lat... -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pisarkę to ty się nie nadajesz...Do pisania,czegokolwiek najpierw trzeba umieć.Jak czytam takie blogi,nie wiem.Denerwuje mnie to,że ktoś nie umie dobrać słów itp.Nawet jeżeli piszesz blog dla nastolatek to powinnaś raczej normalnie.Ciągłe serduszka i podwajanie liter.Ja na to nie mogę patrzeć,zwłaszcza,że mam duszę pisaki,i nieskromnie mówiąc-talent do tego.O czy ty tak naprawdę piszesz?Ja w tym nie widzę nic konkretnego.Ni to twój pamiętnik,ni to o ubraniach,ni to o twojej pasji(jeśli jakąś.Sądzę,że jednak nie)

    OdpowiedzUsuń
  4. aha. ? Powtarzałam 1000 razy ... Nie podoba się? NIE CZYTAJ!
    A w podwajaniu liter to nie chodzi o to żeby zapełnić miejsce ... ja po prostu tak piszę .. A serduszka piszę do czytelników... Więc ... Gdybym nie umiała pisać to może nie miałabym 5 z polskiego ? A pani często daje nam prace do napisania... po prostu nie podoba Ci się ... nie czytaj i wyjdź ... boże jaki problem ... Mi jak się nie podoba to wychodzę a nie ubliżam komuś ... Do widzenia .

    OdpowiedzUsuń