poniedziałek, 28 maja 2012

Hej kochani,
soreczka że dosyć długo nie bylo nowej notki  ale nie miałam czasu ... To tu , to tam ;-) W sobote byłam na festynie , potem pojechałam do mamy do pracy z kwiatkami złożyć jej życzenia, bardzo się ucieszyła . :-)
W niedziele byłam na dworzu, wróciłam padnięta. No i dzisiaj nauka... Ale już z górki ... :-)
Miałam dzisiaj mieć wycieczkę .. ale niestety się nie udało... w piątek idziemy , na piknik z okazji dnia dziecka. A wy co robicie w dzień dziecka? Ja na wycieczkę potem jadę do mamy do pracy ona kończy pracę i idziemy na zakupy ... czuję że będzie naprawdę fajnieee!! ;D  Co dostajecie na Dzień dziecka? :-)
Dzisiaj po szkole robiłam z koleżankami projekt o zegarze binarnym.. myślę że wyszedł spoko, ale to nie mnie go oceniać ... ;-) Przepraszam alee już dzisiaj to już nie dam rady wiele napisać ... Do usłyszenia , jutro . buuziakiii ♥ ;**


                                                       Poozytywna nutka ;**

3 komentarze:

  1. W Dzień Dziecka mam w szkle Bieg Trzeźwości całe 10km. A dostane telefon- nareszcie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. heh w szkole jarzebinki byly ^^ na dzien dziecka jeszcze nwm ale raczej rower ... zycze milych zakupow <3

    OdpowiedzUsuń