wtorek, 10 kwietnia 2012

Zakupy ;3

Hejj <3
Na zakupach było naprawdę bardzo fajnie.
Chodziłyśmy po sklepach ... potem na soczek do ,,Skok na sok" a raczej to nie był soczek tylko obrzydliwy sok z kruszonym lodem więc smakował jak woda... Nic prawie nie wypiłam bo zrobiło mi się nie dobrze... :(
Po tym niby soczku... poszłyśmy dalej robić zakupy. Troszkę obeszłyśmy... ;D Lecz szczerze mówiąc to bez szału... nic takiego bardzo interesującego nie było.. a jak było to strasznie drogie... Kupiłam sobie sweterko- bluzę w odcieniu jasnego różu .. Bardzo mi się podoba, dostałam ja w Stradivardiusie za 44,90 zł. Uważam że nie drogo. I jeszcze kupiłam pokrowiec na lustrzankę, gdyż bez niego to się nie obejdzie.. ;-)
Wróciłyśmy, poszłyśmy na dwór no ale jutro do szkoły, więc nie na długo :( Dobrze że jutro środa potem już tylko czwartek, piątek noo i weekend. :D Jutro mam tylko 6 lekcji.. uff ;D W czwartek 5, a w piątek również 5 . :-) Mam nadzieję że będzie coraz cieeplej :-) Dzisiaj już byłam w samej bluzie... :-)
A jak wam minął dzień? A i chciałabym nakręcić dla was filmik z pytaniami więc piszcie w komentarzach lub na maila; nasza.moda@wp.pl
Później być może dodam zdjęcie mojego nowego nabytku ;-) Teraz nie mogę gdyż aparat mi się ładuję.
Do usłyszenia... ♥

1 komentarz:

  1. Czekam na fotki , twoje nowego "nabytku".;3
    Ja dzisiaj byłam na ciachu z koleżankami;*
    Też się ciesze że już niedługo weekend , ale ja mam jeszcze w piątek wycieczke do Warszawy;]
    zapraszam do mnie;3
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń