czwartek, 19 kwietnia 2012

Siemka,:**
Niedługo dodam zdjęcia Conversów .. ♥ Teraz nie mogę bo aparat się ładuje... -,- Ten to ma wyczucie... ;D
Jutrooo juuż piąąteeekkk *.* hyhyhyy^^ 
Jak wam minął dzionek ? Mi spoko, wróciłam do domu trochę ogarnęłam w pokoju... bo miałam niezły bajzel .. ;D Potem przyszła pani od anglika i się dokształcałam ... hahahha :D
Nie lubię się uczyć... -,- No ale trzeba... nie mam zamiaru wylądować w spożywczym ... ;DD 
Ta pogoda to mnie przeraża ... rain, rain i jeszcze raz rain ! -,- MASAKRAAA... Mam nadzieję że chociaż weekend będzie ok. No a we wtorek mam urodzinyy :-P fajoowooo. huuhuhuh^^ 
Teraz siedzę na feejsieee ;D A właśnie .... Macie jakieś fajne propozycje na filmy? Jakieś takie babskie ;*
Z góry dziękuję ♥
To do usłyszenia... czekajcie na convki ♥ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz