niedziela, 1 kwietnia 2012

Nocka z Olcią ♥

Hejjjj <33
Jak tam wam minął łiiiikeeeeend ?
Bo mi zajefajnieee!!! Jak, już pisałam wczoraj że Ola mnie nocowała ... było naprawdę super.
Przyszła do mnie tak ok 15. I poszłyśmy do sklepu po słodycze. Później obejrzałyśmy ,,Pamiętniki z wakacji" hah. ;D Po pamiętnikach robiiłyśmy sobie zdjęcia, niestety kamerką w laptopie więc kijowa jakość </3 ale ważne że są . Na szczęście już niedługo zostanę właścicielką Nikona L120 <huhuhuhuhu> . ♥
A no i po fotkach ... o 20;30 pogasiłyśmy światła i urządzenia elektryczne, ponieważ był dzień ziemi. Ale wtedy było naprawdę superr ^^ Zapaliłyśmy świeczki i gadałyśmy ... Po godzinie zapaliłyśmy już światło i wlączyłyśmy sobie muzykę. Głównie leciały te dwie piosenki ;
LMFAO

JESSIE J 

Więc było naaaprawdę super . No i oczywiście potem oglądałyśmy filmy :-) 
Długo nie siedziałyśmy, poszłyśmy spać tak po 1;00 :-) 
A tutaj daję nasze fotki ; ♥ 

 


 


:-)

 







Kttóóree najj misie ? *.*
♥ ♥ ♥ 

8 komentarzy:

  1. 2,9 i oczywiscie ostatnie za niby lozkiem <3 hehe pozdrawiam :* i zapraszam http://madziamc13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! <3 Dodałam się do obserwatorów, liczę na rev : D
    http://i-can-fly-i-am-butterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ♥
    Z chęcią zajrzę na twój ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze jest. 11 najs.
    NOTODRUMMERZ.BLOGSPOT.COM zapraszam do mnie, obserwacja za obserwacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuuję, ii zaraz zaobserwuję ;-D
    Poozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze 5,9,10 :)

    Hmmmm Super blog :P

    Zapraszam do mnie :P

    http://klada-myworld-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń