niedziela, 22 kwietnia 2012

Hejjj <33
Co tam miśki? Jak wam minął weekend ? Bo mi super. ;D
Jeszcze ta pogoda.. ahh ♥ Mogłoby tak już zostać a potem już tylko cieplej ;-)
Wstałam dzisiaj po 10, włączyłam kompa.. zjadłam śniadanko, wyszykowałam się i naa dwóórr ! :-)
I tak dzień minął... :-( Jutroo szkoła... masakraaaa - , - Strasznie mi sie nie chce ... a jeszcze jutro mam na 8... beznadzieejjaaa... no ale doobra... znowu minie do weekendu ;D
Jak wczoraj wam pisałam zamówiłam sobie bluze i okularki przeciwsłoneczne na allegro.
  bluza wygląda w ten sposób.

darmowy hosting obrazków    A okularki takie .. tylko nie te czerwone.. te białe ;-)

Bluza mi się strasznie , strasznie podoba ponieważ ♥ lamyyy huhuhuhu^^
Jak aparat mi się naładuje to wrzucę kilka zdjęć z dworu ♥
Dooo usłyszeniaaaa. :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz