niedziela, 16 września 2012

No hej. ♥

Dzisiaj Niedziela, a jutro Poniedziałek co oznacza szkołę. ;c Zamiast 10 , zobaczysz na zegarku 7 ... Fuck this... -,- No ale cóż takie życie. Przynajmniej ujrzymy naszych znajomych. Właśnie, ostatnio kolega wysłał mi linka do zajebistego , mlodego rapera. Naprawdę fajny ma przekaz . Pod końcem tej notki dodam , osobiście spodobały mi się najbardziej jego 3 piosenki. Można powiedzieć że slucham ich non stop ;D No ale ja już tak mam żee jak coś mi wpadnie w ucho to słucham,słucham,słucham ... chciałbym wrócić do tego wyjazdu , do tych wspaniałych ludzi ♥ Beznadziejnie że w gim. nie ma zielonych szkół -,- Mogłyby być, nie obraziłabym się ani trochę... A jak leci u was ? Jakieś nowości ? Może macie jakieś fajne pomysły na posty ? ♥












Przesłuchajcie, jest naprawdę dobry.



POZDRO, MIŚKI ♥

3 komentarze:

  1. A ja tam cały weekend byłam chora :( niestety..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię rapu,ale...Mylisz się w gimnazjum są Zielone Szkoły-u ciebie może nie ma.Nie przesłucham piosenek,ale jak chcesz to możesz wejść na mojego bloga o muzyce i zgłosić je w zgłoszeniach.Może trochę sławy zyska?Żart,blog ma mało czytelników,ale za to bardzo wiernych.Zapraszam.
    P.S.Ja na budziku rano widzę 5:45

    OdpowiedzUsuń