sobota, 15 września 2012

Integracyjny ♥

Heej Misiaczki,
właśnie wczoraj wróciłam z wyjazdu integracyjnego , było suupeer < 3 Byliśmy 3 dni Środa-Piątek .
Pierwszego dnia jeszcze przed przyjazdem do ośrodka byliśmy w Bałtowie w Juraparku, jakimś wesołym miasteczku i mini zoo, również w Bałtowie. W Juraparku tam gdzie te dinozaury było kijowo, taka nuda że hoho. Ale w tym zoo było bardzo fajnie. Byly małpki, szopy, osły, żurawie < 3 Stoimy sobie z koleżankami przy małpie a ona nagle zaczyna sikać, i mój tekst "O COŚ POLECIAŁO" ;D hah. Potem jechaliśmy takim busem, takim z USA tym szkolnym przez takie mini safari były struusie, lamy, daniele itp. A potem Wesłoe miasteczko. Ja z koleżanką poszłyśmy na mini rollercoaster , a inne koleżanki na taką łódź która tak się huśtała że praktycznie stała dęba. ;D Ja się bałam, gdyż wiedziałam że byłabym zielona... Potem do autokaru o w drogę. A tak w ogóle byliśmy w górach świętokrzyskich. W Rudkach. Nasz Ośrodek nazywał się Gołoborze , miał 3 gwiazdki ;p WOW. 2 - dnia wchodziliśmy na górę trzech krzyży, a potem było ognisko. No i 3 Sandomierz, Kazimierz i dom. Szkoda tylko że byliśmy tak krótko.
A teraz jedno zdjęcie, ponieważ jestem leniwa i nie chciało mi się więcej zrzucać, pozdroo ;*

2 komentarze:

  1. Fajna torba. Gdzie kupiłaś? Była taka tylko że szara?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście szarych nie widziałam, są w Soul. Ja dostałam na urodziny, z tego co wiem to znajdziesz też na allegro. ;>

      Usuń