wtorek, 12 czerwca 2012

Remis.

Heii,
Polska - Rosja 1:1 . I tak dobrze że taki wynik ... :-) Mogłoby być lepiej no ale cóż. ;3
Przepraszam że dzisiaj ani zdjęć ani się jakoś bardzo nie rozpiszę ale jest po 23 , a ja jestem straasznie padnięta. Byłam dzisiaj again na basenie, również było bardzo fajnie. Obstawialiście że wygra Polska , wygra Rosja czy może remis? Bo ja szczerze mówiąc się nad tym nie zastanawiałam bo w końcu co będzie, to będzie. 
Zaraz po prostu  usnę nad tym laptopem ;D Słyszałam że w Warszawie były starcia Polaków z Rosjanami . 
Szczerze mówiąc to bardzo nie lubię Rusków ... Nie chcę tu nikogo urazić, ale jest to bardzo nie lubiany przeze mnie kraj ...
A teraz niestety muszę się z wami pożegnać bo na serio usypiam a jutro szkoła... ;/ 
Jutrro będzie ciekawiej . 
Papapa ♥ 

Flaga vs Galaxy . ? Co wolicie? ;3

2 komentarze: