środa, 21 marca 2012

Japan Style. ♥

Hiii, ♥
Jak taam Dzień Wagarowicza? hihih^^ przyznać się bez bicia kto dziś był na wagarach ? ;-)
Hmm... Miałam dzisiaj zrobić zdjęcia outfitu, ale to najwyżej jutrooo ;*
Ejj piszcie na maila jaki filmik chcecie żebyśmy nakręciły, ok ? ♥
No ii ten TAG... kręciłyśmy w sobotee ale nam się nie udawał... Może w tą sobote spróbujemy ... się zobaczy ;-)
Jej strasznie mi się podobają ubrania na allegro z Japan Style, ale boję się zamówić bo może się okazać dziadostwem ... A może wy zamawiałyście ubrania z tego Japan Style, jeśli tak to dajcie znać czy się opłaca.☺
Dodam kilka rzeczy które bardzo mi się podobają ;
 

 

 

     




Noo to chyba tyle, jak wiecie coś o Japan Style to piszcie, dziękuję i całuję <33

3 komentarze:

  1. Ubrania z Japan Style są bardzo ładne. Już zamawiałam kilka, tylko nie radzę na allegro, bo tam będziesz czekać tygodnie i zapłacisz sporo za przesyłkę, gdyż oni to wysyłają z Japonii .

    Ale ogólnie to polecam . ;)

    ___
    http://redheadminds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, a czy wiesz może w jakim innym sklepie niż allegro je dostane?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te bluze z flaga uk, ta szara . :D Fajny blog. ; ) pozdrawiam. ; d

    OdpowiedzUsuń