wtorek, 13 marca 2012

Ogólnie..

Hej kochane,
Jak tam u was? Huhuhuhu strasznie się cieszę, gdyż w sobotę ma być 18 stopni ♥ Wybiorę się zapewne z drugą Olą na rolki... o czym pragnę od bardzo dawna, lecz za każdym razem nie ma na to warunków ponieważ wieje wiatr lub jest zimno albo pada deszcz itp. Hmm.. może na rolkach podjedziemy do mnie do domu i zrobimy filmik o kosmetykach albo jakiś TAG albo co mamy w torebce ... Pomyślimy też nad outfitem :-)
Dzisiaj byłam po szkole w sklepie i kupiłam sobie lakier do włosów sayossa, i wydaję się być dobry, na szczęście się nim wlosy nie sklejają :-) A raczej nie do wlosów tylko do grzywki ! Strasznie mnie denerwuję jak mi się rozwala na wietrze a dzięki lakierowi nie będzie aż tak bardzo jej zwiewało.;-) Uff... Dzisiaj miałam tylko 5 lekcji ... Jutro mam 6,czwartek 7!!! hłeeehłeehłeee nie lubię czwartków ... :-(
Mam nowe conversy, granatowe i jestem bardzo zadowolona, ponieważ są one dla mnie bardzo wygodne, nie wiem jak dla was ;-)
Ogólnie to nie mogę się doczekać 24 kwieetnia, są wtedy moje urodzinki i dostanę lustrzankę, strasznie się cieszę :-D. Aaa no i oczywiście będzie biiba ♥ Szkoda że 24 kwietnia wypada we wtoorek... Gdyż z tego powodu będę musiała urodziny wyprawić albo tydzień po, albo tydzień przed... ale nad tym jeszcze pomyślę.
Teraz tak myślę nad jakimś poście o modzie/urodzie... heh zaraz coś wymyślę...Obiecuję. ♥
Paa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz